El duo actua aquest 22 de febrer a Casa Amèrica Catalunya

Marta Boldú (veu) i José María Micó (guitarra i textos) són Marta y Micó, un duo que combina peces pròpies amb clàssics del tango d’especial qualitat literària. Aquest dilluns 22 de febrer presenten Caleidoscopio a la Casa Amèrica Catalunya. La cita és a les 20 h (entrada lliure) i forma part del cicle Literatura i Escena.

Al recital presentaran peces del seu primer disc, En una palabra (Picap, 2015), i també noves cançons, amb lletra i música de Micó, que formaran part del seu proper treball, Memoria del aire. Actualment José María Micó està acabant de polir aquestes noves peces mentre s’enfronta a un repte literari d’altura: la traducció dels clàssics versos de Dant.

A més d’animar el cicle Hamaques, que programa a diversos locals barcelonins actuacions musicals de músiques populars llatinoamericanes, la Casa Amèrica Catalunya ha mantingut els darrers anys una intensa programació cultural d’activitats literàries. Totes dues, música i literatura, es troben avui amb Marta y Micó.

Sons de la Meditarrènia, 22 de febrer de 2016

Luz de Gas, Marta y Micó

Noticias